پری هیتر آیفون MECHANIC IX5 Pro

۲,۸۲۰,۰۰۰ تومان

قیمت ها همیشه به روز هستند، با خیال راحت خرید کنید.
  • کیفیت: اصلی
  • اندازه: 10 * 9.8 سانتیمتر
  • محدوده دما: 0 تا 230 درجه سانتیگراد
  • ولتاژ: 220 ولت
  • مناسب برای: iPhone X/XS /Xs max
  • بدون نیاز به دستگاه گرمایشی دیگری
  • ضمانت تست: 7 روز

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: h336 دسته:
نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال سریع در تهران
تعمیرات موبایل در امداد موبایل
پیک موتوری تهران
نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال سریع در تهران
تعمیرات موبایل در امداد موبایل

پری هیتر یکی از جدیدترین ابزارهای تعمیرات موبایل است که حین تعمیرات موبایل با استفاده از حرارت خود باعث بهتر و ایمن تر شدن فرآیند جدا سازی فریم ال سی دی و آی سی IC می شود.

هنگام استفاده از هیتر و هویه برای جداسازی بعضی قطعات بورد، امکان صدمه و خرابی به دلیل حرارت بالا وجود دارد. از این رو دستگاه پری هیتر را می توان بهترین جایگزین دانست.

خلاصه ویژگی پری هیتر مکانیک MECHANIC IX5 Pro

ویژگیوضعیت
ولتاژ ورودی220 ولت
محدوده درجه حرارت0 تا 230 درجه سانتی گراد
سطح عملکردنیمه حرفه ای

بررسی مشخصات پری هیتر MECHANIC IX5 Pro

کاربرد پری هیتر در تعمیرات موبایل بگونه ایست که با حرارت دادن ال سی دی و آی سی IC، چسپ و یا لحیم هایی که به بورد متصل شده اند را نرم می کند و براحتی قطعه از روی برد جدا می شود. بعضی از گوشی های آیفون دارای بورد چند طبقه هستند که هنگام تعمیر گوشی ممکن است نیاز به جدا شدن داشته باشد.

پری هیتر مکانیک MECHANIC IX5 Pro می تواند بوردهای چند طبقه آیفون را از هم جدا کند. این محصول قابلیت اتصال به انواع قالب پری هیتر ایفون Iphone X, XS, XS Max را نیز دارد.

جنس صفحه پری هیتر مکانیک از مس خالص است. به دلیل خاصیت هدایت حرارتی فلز مس در مدت 2 تا 4 دقیقه دمای دستگاه پری هیتر به 140 درجه می رسد. این مقدار از حرارت بصورت یکنواخت بر سطح صفحه مسی پخش می شود و آن را کاملا یک دست داغ می کند.

از جالب ترین ویژگی های این پری هیتر مکانیک IX5 PRO عدم نیاز به دستگاه گرمایش ثانویه است. این امر باعث شده کل دستگاه اندازه ای به نسبت کوچکتر داشته باشد و بدون هیچ مشکل در زیر لوپ قرار گیرد.

شما می توانید برای اطمینان از کیفیت و اصلی بودن پری هیتر مکانیک IX5 PRO با گارانتی تست هفت روزه از سایت امداد موبایل تهیه کنید.

سازنده

مدل

MECHANIC IX5 Pro

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پری هیتر آیفون MECHANIC IX5 Pro”