پیچ گوشتی بدون شک پرکاربردترین ابزار تعمیرات موبایل است. از آنجایی که پیچ های مختلفی بر روی گوشی های موبایل وجود دارند، داشتن پیچ گوشتی مناسب امری ضروری است.

با مرور زمان طراحی گوشی های موبایل تغییرات زیادی را به خود دیده که یکی از آنها مربوط به نوع پیچ استفاده شده بر روی قسمت های مختلف گوشی است. برای باز کردن پیچ های روی گوشی به پیچ گوشتی های مختلف نیاز هست.

همان طور که می دانید اصلی ترین پیچ هایی که روی گوشی های موبایل وجود دارند به شکل دو سو، سه سو، چهار سو، ستاره ای و شش ضلعی هستند. شما می توانید پیچ گوشتی های مناسب برای باز کردن این پیچ ها را بصورت تکی یا ست بخرید.

ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل گزینه مناسب تر و ارزان تری است چرا که تنوع پیچ زیادی دارد و با خرید یک ست پیچ گوشتی می توانید تقریبا تمامی پیچ های موبایل را باز کنید. این ست ها از یک دسته پیچ گوشتی و تعداد زیادی سر مته در شکل ها و قطرهای مختلف تشکیل شده اند.

شرکت های زیادی در زمینه ساخت پیچ گوشتی های موبایل فعالیت دارند که معروف ترین آنها شرکت های Jakemy، Yaxun، Sunshine و Baku هستند. جدیدا پیچ گوشتی های برقی و شارژی نیز وارد بازار شده اند که کار تعمیرکاران را راحت تر کرده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی چند مورد از بهترین ست پیچ گوشتی های تعمیرات موبایل می پردازیم.

ست پیچ گوشتی 44 عددی Jakemy مدل JM-8152

ست پیچ گوشتی 44 عددی Jakemy مدل JM-8152 یکی از بهترین پک پیچ گوشتی های تعمیرات موبایل است که توسط شرکت Jakemy ساخته شده است. این شرکت یکی از شرکت های تخصصی در زمینه ساخت پیچ گوشتی است که محصولات آن قیمت و کیفیت خوبی دارند.

جعبه این پک بسیار شیک و محکم است که طراحی خوش ساختی دارد. درون این ست علاوه بر یک دسته پیچ گوشتی، پیک قاب بازکن پلاستیکی و پنس، انواع سر مته های سه سو، چهارسو، مثلثی، ستاره ای (T) و U شکل وجود دارند.

پک پیچ گوشتی 36 عددی یاکسون مدل YX-6322

این ست پیچ گوشتی شرکت یاکسون دارای یک دسته پیچ گوشتی با 24 سر مته مختلف است. هم چنین با خرید این پکیج، 6 عدد پیک قاب بازکن پلاستیکی به همراه یک عدد مکنده و 5 اسپاتول نیز به شما تعلق می گیرد. این ست پیچ گوشتی نیز تقریبا تمامی انواع پیچ های موبایل را باز می کند. پک پیچ گوشتی 36 عددی یاکسون مدل YX-6322 بسیار مناسب است و کیفیت بالایی نیز دارد.

پیچ گوشتی شارژی شیائومی مدل Wowstick 1F Plus

پیچ گوشتی شارژی شیائومی مدل Wowstick 1F Plus شرکت شیائومی یکی از حرفه ای ترین ست پیچ گوشتی های تعمیرات موبایل است که طراحی بسیار قشنگ و جذابی دارد. تعداد 64 سر مته مختلف در این پکیچ وجود دارند که روی دسته پیچ گوشتی شارژی آن وصل می شوند. هم چنین زمانی که پیچ گوشتی را روشن می کنید از قسمت بالایی آن نور می تابد که به شما برای باز کردن پیچ ها در محیط های کم نور کمک می کند.

وجود یک کابل شارژ در این پکیج به شما اجازه می دهد تا پیچ گوشتی را با پاوربانک یا شارژر مخصوص در هر مکانی شارژ کنید.

پیچ گوشتی برقی 14 کاره Jakemy مدل JM-Y02

این پیچ گوشتی برقی Jakemy یکی دیگر از محصولات جذاب شرکت جکمی است. درون پکیج این محصول یک دسته پیچ گوشتی برقی، 14 سر مته پیچ گوشتی مختلف، یک آداپتور و یک کابل میکرو USB وجود دارند.

یکی از ویژگی های خیلی خوب این پیچ گوشتی 14 کاره Jakemy مدل JM-Y02 مدت زمان کار با آن است. باتری 800 میلی آمپر بر ساعتی پیچ گوشتی به شما اجازه می دهد تا حدود 3 ساعت مداوم با آن کار کنید. در حالت عادی و در صورت عدم استفاده از پیچ گوشتی نیز تا 5 روز قابلیت نگهداری شارژ را دارد.

پک پیچ گوشتی 29 عددی سانشاین مدل SS-5104

در این ست 29 عددی پیچ گوشتی سانشاین مدل SS-5104 مخصوص گوشی های آیفون و اندروید وجود دارند که شامل پیچ گوشی های ستاره ای (T1 تا T6)، چهارسو، دوسو، سه سو، مثلثی، U شکل و پیچ گوشتی ستاره ای مخصوص آیفون است. هم چنین داخل این پکیج یک دسته پیچ گوشتی خوش دست، پنس سرکج، رابط پیچ گوشتی و یک ساکشن وجود دارند.

شما می توانید برای خرید بهترین ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل با گارانتی تست 7 روزه به سایت امداد موبایل مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.