دوربین پشت اصلی شیائومی Xiaomi Mi CC9 Pro

۹۷۵,۰۰۰ تومان

قیمت ها همیشه به روز هستند، با خیال راحت خرید کنید.
  • کیفیت دوربین: 108 مگاپیکسل و 20 مگاپیکسل و 12 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل
  • کیفیت فیلم برداری:  4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه و 1080P با سرعت 30 و 60 و 120 و 240 فریم بر ثانیه و 720P با سرعت 960 فریم بر ثانیه
  • قابلیت HDR: دارد
  • کیفیت: اصلی
  • ضمانت تست: 7 روز

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: cx96 دسته:
نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال سریع در تهران
تعمیرات موبایل در امداد موبایل
پیک موتوری تهران
نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال سریع در تهران
تعمیرات موبایل در امداد موبایل

دوربین پشت اصلی شیائومی Xiaomi Mi CC9 Pro

دوربین پنج گانه گوشی شیائومی Mi cc9 pro که دوربین اصلی آن دارای کیفیت 108 مگاپیکسل است. در زیر به مشخصات این دوربین پنج گانه می پردازیم :

دوربین اصلی با کیفیت 108 مگاپیکسلی واید 25 میلیمتری با سنسور 1/1.33 اینچی با لنز 7 قطعه ای با درجه دیافراگم f/1.7 و لنز 0.8 میکرومتری و همراه با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار با سیستم تشخیص فاز و فوکوس لیزری می باشد.

دوربین دوم با کیفیت 20 مگاپیکسل التراواید با درجه دیافراگم لنز f/2.2 و لنز 1 میکرومتری و به اندازه 1/2.8 اینچ با زاویه دید 117 درجه است، که قابلیت گرفتن عکسهای ماکرو را نیز دارد.

دوربین سوم با کیفیت 12 مگاپیکسل تله فوتو 50 میلیمتری با درجه دیافراگم لنز f/2.0 و لنز 1.4 میکرومتری و به اندازه 1/2.55 اینچ و اندازه زوم 2 برابری همراه با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار ساخته شده است.

دوربین چهارم با کیفیت 5 مگاپیکسل (که تا کیفیت 8 مگا پیکسلی هم کیفیت دارد) تله فوتو با درجه دیافراگم لنز f/2.0 و لنز 1.0 میکرومتری و به اندازه 1/2.55 اینچ و اندازه زوم 5 برابری اپتیکال همراه با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار ساخته شده است.

دوربین اخر یا همان دوربین پنجم برای گرفتن عکسهای ماکرو با درجه دیافراگم f2/4 و با کیفیت 2 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. این دوربین از فاصله‌ ۲ تا ۱۰ سانتی‌متری با سوژه امکان فوکوس را فراهم می آورد.

از ویژگی مهم این دوربین تشخیص چهره و فوکوس خودکار، ثبت اطلاعات مکانی (geo-tagging), فوکوس لمسی با اشاره روی سوژه‌ (touch focus), تشخیص چهره Detection Face and Smile, پانوراما, تصویربرداری HDR را می توان نام برد.

همچنین قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها‌ (Geo- Tagging)‌‌ را نیز داراست. در لبه‌ی بالایی تنظیمات HDR، هوش مصنوعی، فلش و فیلتر زیباکننده درکنار منوی همبرگری مربوط به سایر تنظیمات دیده می‌شود.

دوربین اصلی در محیط‌ های تاریک عملکرد بسیار خوبی را با حالت Photo نمایشگر می کند.

فیلم برداری

فیلم برداری در این گوشی با دوربین التراواید ثبت می شوند. کیفیت فیلم برداری با این دوربین با چند کیفیت است که در ادامه می بینید: 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه است و کیفیت 1080P با سرعت 30 و 60 و 120 و 240 فریم بر ثانیه و 720P با سرعت 960 فریم بر ثانیه انجام می شود.

 MI CC9 Pro در نور روز عکس‌هایی با جزئیات زیاد، رنگ‌های نسبتا دقیق و گستره‌ی دینامیکی نسبتا وسیع ثبت می‌کند، این موضوع تا حدود زیادی در مورد دوربین تله‌فوتو نیز صدق می‌‌کند. رنگها در این دوربین بسیار شارپ و زنده هستند.

می سی سی 9 پرو در زمینه‌ی جداسازی سوژه و پس‌زمینه در عکس‌های پرتره عملکرد بسیار مناسبی دارد.

در زیر چند نمونه عکاسی با این دوربین پر قدرت را می بینید.

سازنده

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دوربین پشت اصلی شیائومی Xiaomi Mi CC9 Pro”