لوپ تعمیرات موبایل یکی از پرکاربردترین و اصلی ترین ابزارهای تعمیرات موبایل است. این دستگاه برای بزرگنمایی و واضح تر دیدن قطعات ریز روی بورد چاپی موبایل استفاده می شود. در واقع لوپ موبایل نوعی میکروسکوپ است که قیمت و بزرگنمایی پایین تری دارد.

از آنجایی که کار با بورد موبایل بسیار حساس است، استفاده از یک لوپ خوب برای بهتر دیدن قطعات ریز روی آن بسیار ضروری است. قدرت بزرگنمایی و میدان دید لوپ اصلی ترین فاکتورهایی هستند که در تعمیرات موبایل نقش دارند. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه پرکاربرد در تعمیرات موبایل مقاله دستگاه لوپ چیست را مشاهده کنید.

خرید یک لوپ تعمیرات موبایل باکیفیت و با قیمت مناسب دغدغه اصلی تمامی تعمیرکاران موبایل است.

در این راهنما قصد داریم چند مورد از پرفروش ترین و بهترین لوپ های تعمیرات موبایل را به شما معرفی کنیم.

لوپ دوچشمی یاکسون مدل AK12

لوپ AK12 یکی از پرفروش ترین لوپ های دوچشمی شرکت یاکسون است. این دستگاه قادر است میزان بزرگنمایی ممتد 7 تا 45 برابر را ارائه دهد. فاصله کار این لوپ 10 سانتی متر بوده که فاصله ای کاملا استاندارد برای کار با موبایل و استفاده از دیگر ابزارهای تعمیرات موبایل مانند هیتر و هویه و… است.

این لوپ عملکردی مشابه با لوپ دوچشمی AK10 دارد با این تفاوت که نحوه قرارگیری لامپ ها در آنها متفاوت است. قیمت لوپ AK12 نسبت به کیفیت و کارآیی آن بسیار مناسب است و به همین دلیل یکی از محبوب ترین لوپ ها در بین تعمیرکاران موبایل شناخته می شود.

لوپ دوچشمی سانشاین مدل SZM45-B1

این لوپ دوچشمی شرکت سانشاین یکی از بهترین لوپ های دوچشمی تعمیرات موبایل است. این لوپ 2 چشمی وزن نسبتا کمتری در مقایسه با سایر لوپ های دوچشمی موجود در بازار دارد. از لحاظ طراحی، این لوپ شباهت زیادی به لوپ سه چشمی سانشاین SZM45T-21 است. تفاوت این دو مدل در امکان اتصال دوربین و نمایشگر بر روی لوپ سه چشمی و هم چنین قیمت و کیفیت بالاتر آن است.

از معایب این لوپ می توان به نداشتن لامپ LED برای روشنایی و وضوح بهتر اشاره کرد. البته شما می توانید این لامپ و سایر لوازم جانبی لوپ را به صورت مجزا تهیه کنید.

لوپ سه چشمی یاکسون مدل AK33

لوپ یاکسون AK33 یکی از حرفه ای ترین لوپ های سه چشمی موجود در بازار است. این لوپ همانند اکثر لوپ های حرفه ای دارای قدرت زوم ممتد 7 تا 45 برابر بوده و فاصله کار آن نیز 10 سانتی متر است.

یکی از مزایای این لوپ زاویه دید 45 درجه و کیفیت عالی آن است. با نصب دوربین روی چشمی سوم دستگاه می توانید تصاویر باکیفیت تری را داشته باشید. قیمت لوپ یاکسون AK33 معمولا بدون دوربین و مانیتور درنظر گرفته می شود و شما باید این دو را بصورت جدا خریداری کنید. البته وجود لامپ و چشمی قابل تنظیم باعث شده تا این لوپ طرفداران زیادی داشته باشد.

لوپ دیجیتال یاکسون مدل AK23B

لوپ دیجیتال حرفه ای AK23B یکی از بهترین لوپ های دیجیتال تعمیرات موبایل است. این لوپ دارای یک دوربین 2 مگاپیکسلی و نمایشگر 8 اینچ است. دقت داشته باشید که خروجی دوربین این لوپ یک پورت VGA می باشد و کابل HDMI به آن وصل نمی شود. یک عدد لامپ LED نیز بر روی دستگاه قرار دارد که به کمک آن می توانید شدت نور را بصورت دستی تنظیم کنید.

پایه دستگاه نیز قابل تنظیم است که به کمک آن می توانید لنز اصلی لوپ را بصورت دلخواه تنظیم کنید. فاصله کار این دستگاه بین 9 تا 14 سانتی متر است که یکی از بزرگترین مزایای این لوپ حرفه ای تعمیرات موبایل است.

لوپ سه چشمی ریلایف مدل RL-M3T B1

لوپ ریلایف M3T B1 یکی از جذاب ترین لوپ های سه چشمی موجود در بازار است. این لوپ علاوه بر داشتن مشخصات یک لوپ خوب تعمیراتی، دارای سطح عملکرد حرفه ای بوده و کار با آن نیز بسیار راحت است.

این لوپ 3 چشمی شرکت ریلایف با داشتن بازوی متحرک، لنز واید و لامپ LED قابل تعویض یکی از ابزارهای مورد علاقه تعمیرکاران حرفه ای موبایل است. اگر قصد دارید یک لوپ سه چشمی حرفه ای با قیمت مناسب بخرید، پیشنهاد می کنیم به این لوپ نگاه ویژه ای داشته باشید.

تمامی لوپ های تعمیرات موبایل معرفی شده در این راهنما جزء پر مصرف ترین لوپ های موجود در بازار هستند. برای اطمینان از کیفیت و اصلی بودن، شما می توانید انواع لوپ تعمیرات موبایل را با گارانتی تست 7 روزه از سایت امداد موبایل تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.