لامپ UV یاکسون مدل Yaxun YX-268A

۸۲۷,۰۰۰ تومان

قیمت ها همیشه به روز هستند، با خیال راحت خرید کنید.
  • چراغ یو وی مخصوص تعمیرات موبایل
  • توان مصرفی 36 وات
  • وزن دستگاه: 920 گرم
  • کیفیت: اصلی
  • ضمانت تست: 7 روز

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: L175 دسته:
نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال سریع در تهران
تعمیرات موبایل در امداد موبایل
پیک موتوری تهران
نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال سریع در تهران
تعمیرات موبایل در امداد موبایل

دستگاه یو وی تعمیرات موبایل یاکسون مدل Yaxun YX-268A دارای 4 عدد لامپ یو وی است. قابلیت قرار دادن دستگاه در دو حالت 2 لامپه و 4 لامپه را می توان یکی از ویژگی های دستگاه لامپ uv خوب دانست.

دستگاه یووی یاکسون 268A

این لامپ uv تعمیرات موبایل دارای توان مصرفی 36 وات است.

وجود تایمر 120 ثانیه (دوقیقه) هنگام کار با این دستگاه یو وی موجب خاموش شدن دستگاه بدر مدت زمان تعیین شده می شود. این امر بگونه ای است که باعث می شود لامپ های uv عمر مفید بیشتری داشته باشند.

تایمذ UV یاکسون Y-268A

عملکرد و قیمت دستگاه uv موبایل یاکسون Yaxun YX-268A شباهت زیادی به مدل سانشاین Sunshine S-818 دارد. اما با این تفاوت که وزن لامپ یووی یاکسون کمی بیشتر است که هیچ تفاوتی در عملکرد آن ندارد.

کاربرد لامپ یو وی در تعمیرات موبایل معمولا برای تعویض گلس است که فرآیند تعویض گلس را سریع تر می کند. لامپ uv برای چسب uv بگونه ای است که با قرار دادن گوشی در دستگاه چسب uv را سریع تر خشک می کند.

یاکسون YAXUN YX-268A

سینی کشویی دستگاه یو وی yx268a برای دسترسی آسان تر کابر طراحی شده است. از طرفی دلیل سطح آیینه مانند قسمت پایینی دستگاه (محل قرار گرفتن گوشی)، انعکاش نور uv بیشتر و سرعت بخشیدن به فرآیند خشک شدن چسپ uv است.

نکات ایمنی هنگام استفاده از دستگاه یووی یاکسون YX-268A

دقت داشته باشید که فاصله گوشی تا دستگاه به لامپ ها بصورت استاندارد طراحی شده و به هیچ عنوان گلس را به لامپ ها نزدیکتر نکنید.

هنگام استفاده از لامپ دستگاه یو وی یاکسون YX268A نکات ایمنی را رعایت کنید چراکه لامپ های یو وی دارای اشعه فرابنفش که سرطان زا و خطرناک است.

سازنده

مدل

Yaxun YX-268A

ولتاژ

220 ولت

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لامپ UV یاکسون مدل Yaxun YX-268A”