قابلیت فست شارژ یا همان شارژ سریع قابلیتی است که به موجب آن می‌توان باتری گوشی های هوشمند را با سرعتی سریع تر از حالت عادی شارژ کرد. اما کدامیک از گوشی های شرکت سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند؟ در این مقاله می‌خواهیم لیستی از گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ را خدمتتان ارائه کنیم و در مورد هر گوشی توضیحات مختصری برایتان عنوان نماییم. بنابراین با امداد موبایل همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد فست شارژ

پیش از اینکه در رابطه با گوشی های برند سامسونگ پشتیبانی کننده از قابلیت فست شارژ یا شارژ سریع صحبت کنیم بهتر است کمی در مورد ماهیت این تکنولوژی و عملکرد آن صحبت داشته باشیم. تکنولوژی فست شارژ یا شارژ سریع در واقع تکنولوژی است که امکان شارژ کردن باتری گوشی های هوشمند را با سرعتی بیشتر از حد نرمال (معمولی) فراهم می‌کند. این تکنولوژی سبب شده که معضل شارژدهی ضعیف باتری خیلی از گوشی ها برای کاربران برطرف شود یا حداقل کمتر به چشم آید چون کاربر با تکیه بر این تکنولوژی می‌تواند در بازه زمانی کوتاهی دوباره شارژ باتری موبایل خود را پر کند و نیازی نداشته باشد که بدین منظور گوشی را چند ساعت در شارژ قرار دهد.

گوشی های متعددی از برند سامسونگ هم اکنون در بازار وجود دارند که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. لازم به ذکر است که قابلیت شارژ سریع با لقب هایی مثل کوییک شارژ (Quick Charge) هم معرفی می‌شود. بنابراین اگر این اصطلاح را شنیدید بدانید که منظور همان قابلیت شارژ سریع یا فست شارژ است. اما گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ کدامند؟ ما در این مقاله لیستی از گوشی های برند سامسونگ را ارائه می‌کنیم که از قابلیت شارژ سریع یا کوییک شارژ پشتیبانی به عمل می‌آورند. همچنین کمی در مورد ظرفیت باتری و سرعت شارژ باتری این گوشی ها صحبت خواهیم کرد. بنابراین با امداد موبایل همراه باشید.

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S10 Plus)

گوشی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ از قابلیت کوییک شارژ پشتیبانی به عمل می‌آورد. این گوشی یکی از جدیدترین اسمارت فون های برند سامسونگ است که یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی دارد و از تکنولوژی شارژ سریع 2.0 کوالکام (Quick Charge 2.0) پشتیبانی می‌کند. با استفاده از شارژر گلکسی اس 10 پلاس می‌توانید ظرف 30 دقیقه باتری دستگاه را حدود 40 الی 45 درصد شارژ کنید.

گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10)

یکی دیگر از گوشی های برند سامسونگی که از قابلیت شارژ سریع یا فست شارژ پشتیبانی می‌کند، گلکسی اس 10 است که در واقع بردار کوچک‌تر Galaxy S10 Plus محسوب می‌شود. این گوشی هم مثل برادر بزرگ تر خودش از تکنولوژی کوییک شارژ 2.0 کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آورد. باتری که برای تامین انرژی مورد نیاز این اسمارت فون تعبیه شده ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعتی دارد و ظرف 30 دقیقه تقریبا به مقدار 45 الی 50 درصد شارژ می‌شود. (برای خرید شارژر گلکسی اس 10 کلیک کنید)

گلکسی نوت 10 پلاس 5 جی سامسونگ (Samsung Galaxy Note 10 Plus 5G)

گلکسی نوت 10 پلاس 5 جی یکی دیگر از گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ است. باتری این فبلت زیبا و خوش دست ظرفیت عالی 4300 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند و گوشی از تکنولوژی شارژ سریع 2.0 کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آورد. به لطف این قابلیت می‌توان باتری نوت 10 پلاس 5 جی را ظرف مدت زمان 30 دقیقه چیزی در حدود 45 درصد شارژ کرد.

گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy Note 10 Plus)

گلکسی نوت 10 پلاس هم از قابلیت شارژ سریع یا کوییک شارژ پشتیبانی به عمل می‌آورد. شارژ سریع نسخه 2.0 کوالکام در این گوشی قابل استفاده است و دستگاه از یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، بنابراین وضعیت آن تقریبا مشابه با همان Galaxy Note 10 Plus 5G است. با شارژ گلکسی نوت 10 پلاس که توسط سامسونگ برای این فبلت ارائه شده می‌توانید ظرف 30 دقیقه باتری دستگاه را تقریبا 45 درصد شارژ کنید.

گلکسی نوت 10 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 10)

فبلت سامسونگ Galaxy Note 10 هم مثل دو برادر دیگرش از قابلیت فست شارژ 2.0 کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آورد و به یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز است. با استفاده از شارژ گلکسی نوت 10 این اسمارت فون می‌توانید باتری دستگاه را در 30 دقیقه چیزی در حدود 50 درصد شارژ کنید.

گلکسی اس 10 5 جی سامسونگ (Samsung Galaxy S10 5G)

در قلب گلکسی S10 5G از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده شده و این گوشی هم از قابلیت شارژ سریع 2.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند. بنابراین شارژ باتری این اسمارت فون هم با سرعت مناسبی قابل انجام خواهد بود. طبق بررسی صورت گرفته با استفاده از شارژر گلکسی اس 10 5 جی این گوشی می‌توان ظرف 30 دقیقه باتری دستگاه را چیزی در حدود 45 درصد شارژ کرد.

گلکسی اس 10 ای سامسونگ (Samsung Galaxy S10e)

سامسونگ Galaxy S10e نسبت به دیگر گوشی های قبلی نام برده شده باتری با ظرفیت کمتری دارد و در واقع نسخه ارزان تر و ضعیف تر گوشی اس 10 است. این گوشی از یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند بوده و از تکنولوژی شارژ سریع 2.0 کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آید. به لطف این ویژگی و ظرفیت کمتر باتری دستگاه می‌توان با شارژر سامسونگ اس 10 ای ظرف 30 دقیقه باتری گوشی را حدود 55 درصد شارژ کرد. پس Galaxy S10e یکی دیگر از گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ است که باید نامش را به خاطر بسپارید چون سرعت شارژ بسیار مطلوبی را ارائه می‌کند.

گلکسی نوت 10 5 جی سامسونگ (Samsung Galaxy Note 10 5G)

سامسونگ برای گوشی Galaxy Note 10 5G هم از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. این گوشی هم مثل دیگر برادرهایش از تکنولوژی شارژ سریع 2.0 کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آورد و بدین سبب می‌توان با استفاده از شارژر گلکسی نوت 10 5 جی در مدت زمان 30 دقیقه باتری آن را حدود 50 درصد شارژ کرد.

گلکسی ای 70 اس سامسونگ (Samsung Galaxy A70s)

اما نوبت به گوشی های میان رده و سری A سامسونگ می‌رسد که از پرطرفدارترین گوشی های این برند کره‌ای هستند. گلکسی A70s یکی از گوشی هایی است که در این رده از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند. باتری این گوشی ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی دارد و شارژر گلکسی ای 70 اس 25 واتی است. بدین ترتیب می‌توان باتری آن را ظرف مدت زمانی در حدود 30 دقیقه تقریبا به شارژ 45 درصدی رساند. شارژدهی خوب باتری یکی از اصلی ترین نقاط قوت گوشی A70s است.

گلکسی ای 70 سامسونگ (Samsung Galaxy A70)

گلکسی A70 هم از دیگر گوشی های میان رده‌ای است که از قابلیت کوییک شارژ یا شارژ سریع پشتیبانی به عمل می‌آورد. سامسونگ برای این اسمارت فون یک شارژر 25 واتی را ارائه کرده و باتری دستگاه را 4500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. بدین سبب می‌توان با شارژ گلکسی ای 70 باتری آن را ظرف 30 دقیقه به مقدار 45 درصد شارژ کرد. پس گلکسی ای 70 یکی دیگر از گوشی های میان رده سامسونگ است که از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی به عمل می‌آورد.

گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ

گلکسی فولد سامسونگ (Samsung Galaxy Fold)

احتمالا در مورد گوشی تاشدنی سامسونگ یعنی گلکسی فولد چیزهای شنیده‌اید. این گوشی اولین گوشی رسمی سامسونگ محسوب می‌شود که واقعا قابلیت تا شدن دارد و به صورت عمده روانه بازار شده است. جالب است بدانید که باتری این گوشی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی به عمل می‌آورد. باتری که برای تامین انرژی مورد نیاز Galaxy Fold استفاده شده ظرفیت 4380 میلی آمپر ساعتی دارد و دستگاه از قابلیت کوییک شارژ 2.0 کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آورد. بدین سبب می‌توان  با شارژر گلکسی فولد ظرف مدت زمان 30 دقیقه باتری آن را تقریبا در حدود 40 درصد شارژ کرد. بنابراین گلکسی فولد یکی دیگر از گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ است.

گلکسی ای 90 سامسونگ (Samsung Galaxy A90)

گوشی سامسونگ Galaxy A90 یکی دیگر از گوشی های برند سامسونگ است که از قابلیت کوییک شارژ یا فست شارژ پشتیبانی به عمل می‌آورد. سامسونگ یک شارژر 25 واتی را برای این گوشی در نظر گرفته است و باتری دستگاه هم ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. شارژر گلکسی ای 90 در مدت زمان 30 دقیقه باتری گوشی را تقریبا 55 درصد شارژ می کند. بنابراین این گوشی از نظر سرعت شارژ مجدد باتری یکی از بهترین گوشی های فعلی سامسونگ محسوب می‌شود.

گلکسی ای 90 5 جی سامسونگ (Samsung Galaxy A90 5G)

گلکسی A90 5G گوشی بعدی سامسونگی است که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی به عمل می‌آورد. شارژر گلکسی A90 5G هم مثل Galaxy A90 توان 25 واتی دارد اما باتری گوشی ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. بدین ترتیب در مدت زمان 30 دقیقه باتری دستگاه چیزی در حدود 45 الی 50 درصد شارژ می‌شود. پس گلکسی A50 5G یکی دیگر از گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ است که هم اکنون قادر به خرید آن خواهید بود.

گلکسی ام 40 سامسونگ (Samsung Galaxy M40)

سری گوشی های گلکسی M سامسونگ در واقع گوشی های میان رده رو به پایین این شرکت هستند که قیمت بسیار مناسبی دارند و در عین حال از سخت افزار و پتانسیل خوبی هم برخوردار خواهند بود. گلکسی ام 40 سامسونگ یکی از گوشی هاییست که از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند. باتری این اسمارت فون ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعتی دارد و شارژ آن 15 واتی است. بدین ترتیب می‌توان با شارژر گلکسی ام 40 در مدت زمان 30 دقیقه باتری آن را حدود 40 درصد شارژ کرد. بنابراین اگر می‌خواهید با صرف هزینه نه چندان زیاد گوشی از برند سامسونگ بخرید که از فست شارژ هم پشتیبانی کند، گلکسی M40 از بهترین گزینه های پیش رویتان محسوب می‌شود.

گلکسی فول 5 جی سامسونگ (Samsung Galaxy Fold 5G)

گوشی بعدی که معرفی می‌کنیم نسخه پشتیبانی کننده از اتصال 5G گوشی گلکسی فولد است. این اسمارت فون یک باتری 4235 میلی آمپر ساعتی دارد از تکنولوژی شارژ سریع 2.0 کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آورد. بدین سبب می‌توان با شارژر گلکسی فولد 5 جی باتری آن را در مدت زمان 30 دقیقه چیزی در حدود 45 الی 50 درصد شارژ کرد.

گلکسی ای 80 سامسونگ (Samsung Galaxy A80)

یکی دیگر از گوشی های میان رده سامسونگ که از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند گوشی گلکسی A80 است. این اسمارتفون یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی دارد و شارژ آن 25 واتی است. شارژر گلکسی ای 80 ظرف مدت زمانی در حدود 30 دقیقه باتری آن را 50 الی 55 درصد شارژ می کند. بنابراین اگر به سرعت شارژ باتری اهمیت می‌دهید و می‌خواهید یک گوشی میان رده از برند سامسونگ داشته باشید که از قابلیت کوییک شارژ پشتیبانی به عمل آورد، سامسونگ Galaxy A80 یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود.

گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9)

فبلت گلکسی نوت 9 شاید نسبت به گوشی های دیگری که تا به اینجای کار معرفی کردیم قدیمی تر باشد اما از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند. باتری که در این فبلت بکار رفته ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد و دستگاه از یک شارژر 15 واتی بهره می‌برد. بدین ترتیب تقریبا می‌توان ظرف 30 دقیقه باتری آن را چیزی در حدود 40 الی 45 درصد شارژ کرد.(خرید شارژر گلکسی نوت 9)

گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ

گلکسی ای 60 سامسونگ (Samsung Galaxy A60)

یکی دیگر از گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ که قیمت مناسبی هم دارد گوشی Galaxy A60 است. شارژر گوشی Galaxy A60 این گوشی 15 واتی در نظر گرفته شده و باتری آن ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. بدین ترتیب می‌توان باتری دستگاه را ظرف مدت زمان 30 دقیقه چیزی در حدود 50 درصد شارژ کرد. اگر به دنبال خرید یک گوشی میان رده و خوش قیمت برند سامسونگ هستید که از قابلیت فست شارژ هم پشتیبانی به عمل آورد، مطمئنا گلکسی A60 یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود.

گلکسی ای 9 پرو 2019 سامسونگ (Samsung Galaxy A9 Pro 2019)

گوشی سامسونگ گلکسی A9 مدل 2019 سامسونگ هم از قابلیت شارژ سریع یا همان کوییک شارژ پشتیبانی می‌کند و یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی دارد. در بررسی این گوشی مشخص شد که با شارژر فابریک آن می‌توان باتری دستگاه را ظرف 30 دقیقه حدود 50 درصد شارژ کرد.

گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S9 Plus)

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در سال 2018 و ماه فوریه (February) آن سال رونمایی شد اما با این وجود از قابلیت فست شارژ پشتیبانی به عمل می‌آورد. شارژر فابریک این گوشی 15 واتی در نظر گرفته شده و دستگاه از تکنولوژی شارژ سریع 2.0 کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آورد. باتری این اسمارتفون هم ظرفیت خوب 3500 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. طبق بررسی های انجام شده می‌توان با شارژر اصلی گلکسی S9 Plus باتری را ظرف مدت زمان 30 دقیقه در حدود 55 درصد شارژ کرد.

گلکسی اس لایت لاکچری سامسونگ (Samsung Galaxy S Lite Luxury)

گوشی بعدی که معرفی می‌کنیم گلکسی اس لایت لاکچری نام دارد. این گوشی که محصول سال 2018 است از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و نسبت به دیگر گوشی هایی که نام بردیم ظرفیت باتری کمتری دارد. شارژر فابریک این اسمارتفون از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و می‌توان با استفاده از آن باتری دستگاه را ظرف مدت زمان 30 دقیقه حدود 45 الی 50 درصد شارژ کرد. ضمنا قابلیت شارژ بیسیم (Qi Wireless Charging) هم توسط باتری این گوشی پشتیبانی می‌شود.

گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9)

برادر کوچک تری گلکسی اس 9 پلاس یعنی گوشی سامسونگ Galaxy S9 هم از قابلیت فست شارژ پشتیبانی به عمل می‌آورد. باتری که برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی استفاده شده ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد و شارژر گلکسی اس 9 از قابلیت شارژ سریع 2.0 کوالکام پشتیبانی ب عمل می‌آورد و قدرت 15 واتی را ارائه کرده است. طبق بررسی های صورت گرفته با شارژر فابریک این گوشی می‌توان باتری آن را ظرف 30 دقیقه حدود 50 درصد شارژ کرد.

گلکسی ای 9 مدل 2018 سامسونگ (Samsung Galaxy A9 2018)

گوشی سامسونگ گلکسی A9 2018 سامسونگ هم از قابلیت شارژ سریع یا همان فست شارژ پشتیبانی می‌کند. شارژری که به صورت فابریک به همراه این گوشی عرضه شده توان و قدرت 15 واتی دارد. باتری گوشی هم ظرفیت خوب 3800 میلی آمپر ساعتی را ارائه کرده است. بدین ترتیب می‌توان با شارژ گلکسی A9 2018 ظرف 30 دقیقه باتری آن را تقریبا تا 45 درصد شارژ کرد. گلکسی A9 مدل 2018 یکی از اولین گوشی های میان رده سامسونگ است که از قابلیت کوییک شارژ پشتیبانی به عمل می‌آورد.

گلکسی اس 9 اکتیو سامسونگ (Samsung Galaxy S9 Active)

از دیگر گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ باید به Galaxy S9 Active اشاره کنیم که از قابلیت شارژ سریع 2.0 کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آورد و یک شارژر فابریک 15 واتی دارد. باتری که برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی در نظر گرفته شده هم ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. طبق تست های صورت گرفته با استفاده از شارژر Galaxy S9 Active و 15 واتی این گوشی می‌توان باتری آن را در 30 دقیقه تقریبا 45 درصد شارژ کرد.

گلکسی ای 8 اس سامسونگ (Samsung Galaxy A8s)

گوشی سامسونگ Galaxy A8s هم از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی به عمل می‌آورد و به یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز است. این اسمارتفون در دسامبر سال 2018 معرفی شد و شارژ آن 18 واتی است. با استفاده از شارژر فابریک و 18 واتی این گوشی می‌توان ظرف مدت زمان 30 دقیقه باتری آن را حدود 55 درصد شارژ کرد.

گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8)

سامسونگ گلکسی اس 8 به یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز است و یک شارژر 15 واتی دارد. این گوشی از تکنولوژی کوییک شارژ 2.0 کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آورد و یکی از اولین گوشی هایی بود که قابلیت شارژ سریع را ارائه می‌گردد و توانست مورد استقبال کاربران قرار گیرد. باتری این گوشی با استفاده از شارژ اورجینال گلکسی اس 8 خود می‌تواند ظرف 30 دقیقه حدود 55 الی 60 درصد شارژ شود.

گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S8 Plus)

برادر بزرگ تر گلکسی S8 یعنی گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس هم از قابلیت شارژ سریع 2.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند و یک شارژر فابریک 15 واتی دارد. باتری این گوشی ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعتی را ارائه کرده و با شارژ گلکسی اس 8 پلاس می‌توان آن را ظرف 30 دقیقه از 0 تا 45 درصد شارژ کرد.

گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8)

یکی دیگر از گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ فبلت گلکسی نوت 8 است که باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر اصلی گلکسی نوت 8 از یک شارژر 18 واتی بهره می‌برد و به لطف آن می‌توان باتری گوشی را ظرف مدت زمان 30 دقیقه حدود 50 درصد شارژ کرد. گلکسی نوت 8 می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند با صرف هزینه نه چندان بالا فبلتی از سری فبلت های گلکسی نوت داشته باشند که از قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی کند گزینه خرید عالی خواهد بود.

گلکسی ای 8 استار سامسونگ (Samsung Galaxy A8 Star)

گوشی سامسونگ گلکسی A8 استار که در برخی مراجع و مناطق از جمله خود کشور کره جنوبی به آن گلکسی A9 Star هم گفته می‌شود از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی به عمل می‌آورد. باتری این گوشی ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعتی دارد و شارژر آن 15 واتی است. بدین ترتیب شارژر اصلی گلکسی A8 استار در مدت زمان 30 دقیقه باتری آن را تا سقف 50 درصد شارژ کرد.

جمع‌بندی

گوشی هایی که در این مقاله معرفی کردیم از مشهور ترین و با کیفیت ترین گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ هستند. شاید گوشی های دیگری هم از این برند کره‌ای وجود داشته باشند که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی به عمل آورند و در لیست ما به آن ها اشاره نشده باشد اما مطمئن باشید آن گوشی ها کیفیتی در حد اسمارتفون های نام برده شده در این لیست را نخواهند داشت. امیدواریم از این مقاله اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید. ضمنا برای خرید شارژر های فست شارژ اورجینال می‌توانید بر روی لینک ضممیه شده کلیک کنید.

 

منابع:

https://themrphone.com/mobiles/samsung-fast-charging-phones

https://www.gsmarena.com/

https://www.androidcentral.com/editors-desk-charging-arm-and-leg-and-note-10

https://www.beritasatu.com/digital/558598/begini-teknologi-charging-25-watt-di-samsung-galaxy-a70

https://www.youtube.com/watch?v=6nzHDNkdAMw

https://blog.rewatechnology.com/how-to-fix-samsung-galaxy-s8-plus-not-charging/

مطالعه بیشتر :

آموزش تشخیص کشور سازنده گوشی های سامسونگ به صورت تصویری

روش تشخیص شارژر و کابل شارژ اصلی و تقلبی سامسونگ

88 نظر در “گوشی های دارای فست شارژ سامسونگ

  1. Mansoorlatifi می گوید :

    سلام ممنون از مطالب خوبتون. میخواسم ببینم گوشی a51 از فناوری کوالکام ۲.۰ یا (PD) بهره مند هست چون میخوام پاور بانک بخرم به این نکات توجا کنم در خرید

  2. Alireza Ebrahimian می گوید :

    سلام و خسته نباشید
    ایا گوشی من ( A10 ) از قابلیت فست شارژ پشتیبانی میکند؟؟؟

  3. محمد می گوید :

    سلام و خسته نباشید.
    من سامسونگ نوت ۵ دارم و فست شارژ هست.. میخواستم یه پاور بانک بخرم که در بخش قابلیت هاش پشتیبانی از (شارژ سریع کوالکام) و (پاور دلیوری) هست.. ایا نوت ۵ این قابلیت ها رو داره¿ خیلی ممنونم

  4. افساته می گوید :

    سلام.بار اولی کهa51رو با شارزر خودش شارز کردم حدود دو ساعت ونیم طول کشید،طبیعیه؟یا ممکنه برای دفعه دوم و بعد تر رفع شه

    • امداد موبایل می گوید :

      سلام خیر طبیعی نیست. البته برای شارژ اول زیاد مهم نیست.
      برای دفعات بعد نباید اینقدر طول بکشه

  5. m.nayebi می گوید :

    سلام
    قابلیت فست شارژ گوشی من قطع شده درصورتی که گزینه فست شارژ در تنظیمات هم روشن هست اما وقتی به شارژر وصل میشه این قابلیت خاموش میشه .چه کار باید بکنم؟

  6. محمد حسین می گوید :

    سلام تبلت لنوو tab3 8plus فست شارژه؟واز کجامی توانیم بفهمییم فست شارژه ومی توانیم کاری کنیم فست شارژ بشه

  7. محسن می گوید :

    سلام از کجا باید بفهمیم که کدام گوشی ها قابلیت فست شارژی را دارند؟آیا باید در تنظیمات گوشی رفت یا روی بدنه گوشی علامت خاصی زده شده است

    • امداد موبایل می گوید :

      سلام. از سوکت شارژش معلوم میشه. مثلا همه گوشی های یا سوکت شارژ type-c فست شارژ هستن
      همچنین از شارژر روی کارتن گوشی هم معلوم میشه. روی شارژر مینویسه فست شارژ

  8. ابوالفضل رضوی می گوید :

    سلام ببخشید من گوشیم a10s سامسنگو هست قابلیت فست شارژ داره یا ن؟ممنون میشم همراهی کنین با تشکر رضوی.

  9. Abed می گوید :

    سلام با شارژر, ای ۵۰ گلکسی نوت ۸ و شارژ میکنم دو بار باتری گوشی باد کرده و عوض کردم آیا مشکل از شارژر یا ای سی شارژ
    شارژر ای ۵۰ هم سالمه
    این باتری سوم که که تازه گرفتم
    لطفا راهنمایی بفرمائید
    ممنون

  10. شاهین می گوید :

    سلام و عرض ادب . من سامسونگ J7 Pro دارم آیا قابلیت Fast Charge رو داره ؟ اگه نداشته باشه ولی با فست شارژ ، شارژش کنم چه مشکلی پیش میاد ؟

  11. محمد حسین می گوید :

    گوشی a51 فست شارژ 15w داره اگه اون رو با 25w شارژ کنم مشکلی پیش میاد؟؟؟؟

  12. امیرحسین می گوید :

    سلام. آیا گوشی a50 قابلیت فست شارژ دارد؟به باتری صدمه ای نمیزند؟

  13. عرفان می گوید :

    سلام من گوشیم a10s ایا این گوشی از این قابلیت پشتیبانی میکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.