اگر آنتن آیفون شما می‌پرد یا با مشکلاتی مثل No Service مواجه می‌شوید یا آنتن آیفون شما روی حالت Searching باقی می‌ماند و به شبکه سیم کارتتان متصل نمی‌شود، نگران نباشید. با استفاده از روش ها و راه حل های خاصی می‌توانید مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون اپل و نشان دادن عباراتی نظیر No Service و Searching را برطرف سازید. در ادامه این مطلب به آموزش نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت. بنابراین با امداد موبایل همراه باشید.

مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون اپل : مقدمه

یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای کاربران آیفون های اپل در ایران رخ می‌دهد مربوط به پریدن آنتن گوشی یا نشان دادن پیغام هایی مثل No Service در حین اتصال به شبکه سیم کارت می‌شود. آیفون برخی کاربران هم در حالت جستجو برای پیدا کردن شبکه سیم کارت یا همان Searching باقی می‌ماند و هیچ اتفاق بیشتری رخ نمی‌دهد! در اینگونه مواقع کاربر به شدن نگران می‌شود چون آیفون چند میلیون تومانی او عملا کار نمی‌کند و قابلیت اتصال به شبکه سیم کارت را برای برقراری تماس تلفنی، ارسال و دریافت پیامک و حتی استفاده از شبکه اینترنت موبایل را نخواهد داشت! پس نگرانی کاربر بی‌دلیل نیست و منطقی خواهد بود، اما راه حل رفع مشکل چیست؟

خوشبختانه مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون و همچنین نشان دادن عباراتی مثل No Service و Searching به راحتی قابل رفع هستند. اگر با مشکلات این چنینی رو به رو شده‌اید شانس اینکه آیفون شما مشکل سخت افزاری داشته باشید بسیار پایین است و احتمالا با چند کار ساده مشکل رفع خواهد شد. ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم به روش ها و راه حل هایی اشاره داشته باشیم که مشکلات آنتن دهی آیفون و متصل نشدن به شبکه سیم کارت را رفع می‌کنند. لطفا با دقت توضیحات هر یک از مراحلی که عنوان می‌کنیم را مطالعه کنید و بعد از اطمینان از بی‌مشکل بودن هر مرحله وارد مرحله بعدی شوید. با امداد موبایل همراه باشید.

قدم اول: خروج و نصب مجدد سیم کارت

قبل از اینکه دست زدن به هر نوع اقدام عجولانه‌ای ابتدا یک مرتبه سیم کارت آیفون خود را از آن خارج کنید و به خوبی روی چیپ آن را تمیز نمایید. برای تمیز کردن چیپ سیم کارت از یک پنبه کوچک استفاده کنید. همچنین توصیه داریم سیم کارت خود را در یک گوشی دیگر تست نمایید، چون ممکن است مشکل از سمت سیم کارتتان باشد و بنا به هر دلیل سیم کارت سوخته باشد و با پیغام هایی مثل No Service رو به رو شوید. اگر سیم کارت در گوشی دیگرتان بدون مشکل کار می‌کرد، پس مشکل از سمت آیفون یا نحوه نصب سیم کارت در آیفون خواهد بود. به خوبی چیپ سیم کارت را تمیز کرده و آن را داخل شیار مخصوصی که دارد قرار دهید و داخل آیفون نصب کنید. وضعیت عملکرد سیم کارت را بررسی نمایید. اگر مشکل رفع نشد از راه حل بعدی استفاده کنید.

قدم دوم: فورس ریستارت آیفون و رفع مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون

در خیلی از مواقع یک ریستارت ساده منجر به رفع مشکلاتی مثل پریدن آنتن گوشی آیفون و یا گیر کردن آن در حالت Searching و نشان دادن عبارت No Service می‌شود. بنابراین یک مرتبه آیفون خود را فورس ریستارت کنید. به منظور فورس ریستارت کردن آیفون های جدیدتر اپل (از آیفون 8 به بعد) مراحل زیر را طی کنید:

  • دکمه افزایش صدا (Volume Up) را فشرده و رها سازید
  • دکمه کاهش صدا (Volume Down) را فشرده و رها سازید.
  • دکمه پاور (Power) را بفشارید و برای چند ثانیه نگه دارید تا لوگوی اپل نمایان شود.

بدین ترتیب در آیفون 8 و مدل های جدیدتر آیفون پروسه فورس ریستارت تکمیل می‌شود. برای انجام این کار در آیفون 7 و 7 پلاس باید به شرح زیر عمل کنید:

  • دکمه پاور و کاهش صدا را به طور همزمان فشرده و برای مدت زمان 10 ثانیه نگه دارید تا لوگوی اپل نمایان شود.

برای فورس ریستارت کردن مدل های قدیمی تر آیفون اپل (آیفون 6 اس و قدیمی تر) هم به شرح زیر عمل کنید:

  • دکمه های پاور و هوم (Home) را به طور همزمان فشرده و برای مدت زمان 10 ثانیه نگه دارید تا لوگوی اپل نمایان شود.

بعد از اینکه آیفون فورس ریستارت شد و به صورت خودکار دوباره راه‌اندازی شد، منتظر باشید و وضعیت عملکرد سیم کارت گوشی را زیر نظر بگیرید. احتمالا مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون اپل یا گیر کردن روی حالت Searching و نشان دادن No Service برطرف می‌شود. اگر مشکل همچنان باقی بود از راه حل بعدی استفاده کنید.

قدم سوم: اطمینان از رجیستر بودن آیفون

حتما با طرح رجیستری موبایل آشنایی دارید. طرح رجیستری طرحی است که برای جلوگیری از عرضه گوشی های قاچاق در بازار ارائه شده و آیفون های اپل هم از گوشی هایی هستند که مکلف به پیروی از این طرح خواهند بود. البته مدل های قدیمی آیفون که قبل از اجرای طرح رجیستری روانه بازار شده بودند نیازمند رجیستر شدن نخواهند بود. اما طرح رجیستری موبایل چه ارتباطی به مشکلاتی مثل نشان دادن عبارت No Services یا Searching و پریدن آنتن گوشی آیفون دارد؟ اگر گوشی شما رجیستر نشده باشد و به طور قانونی ثبت نگردد نمی‌توانید از سیم کارت و سرویس آن استفاده کنید.

بنابراین حتما مطمئن شوید که گوشی به نامتان رجیستر شده است. اگر آیفون را از فرد دیگری خریداری کرده‌اید باید حتما انتقال مالکیت از فروشنده به نام شما انجام شده باشد، در غیر این صورت سیم کارتی که به نام شماست بعد از مدتی در دستگاه غیر قابل استفاده خواهد شد. پس از رجیستر بودن آیفونی که خریداری کرده‌اید اطمینان حاصل کنید چون ممکن است مشکل پریدن سیم کارت و وصل نشدن آن ناشی از رجیستر نبودن دستگاه باشد. برای بررسی موضوع کافیست وارد سامانه همتا شوید و با مشخصات خود در این سایت لاگین نمایید و گوشی هایی که به نامتان ثبت شده‌اند را بررسی کنید. آیفون شما باید حتما به نامتان ثبت شده باشد.

قدم چهارم: غیر فعالسازی eSIM

آیفون های جدیدتر اپل قابلیتی تحت عنوان eSIM دارند که مربوط به سیم کارت غیر فیزیکی می‌شود. سیم کارت eSIM در واقع تکنولوژی است که به موجب آن گوشی علیرغم بهره‌مند از یک شیار سیم کارت توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت (یک سیم کارت اصلی فیزیکی و یک سیم کارت مجازی) را خواهد داشت. برخی از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات سیم کارت از سرویس این چنینی و مجازی پشتیبانی به عمل می‌آورند. اگر قابلیت eSIM در آیفون شما فعال باشد ممکن است مشکلاتی از قبیل پریدن آنتن گوشی آیفون و نشان دادن No Services یا Searching در دستگاه پدیدار گردد. عموما این مشکل به دلیل تداخل سرویس eSIM با طرح رجیستری موبایل به وجود می‌آید. اگر آیفون شما از قابلیت eSIM پشتیبانی می‌کند به شرح زیر عمل کنید:

رفع مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون اپل | No Service و Searching

  • وارد بخش Settings شوید.
  • گزینه Cellular را انتخاب کنید.
  • از بخشی که با عنوان CELLULAR PLANS مشخص شده، سیم کارت اصلی خود را انتخاب کنید.
  • گزینه Remove Cellular Plan را برای سیم کارت eSIM انتخاب کنید.

بدین ترتیب سیم کارت eSIM غیر فعال می‌شود و می‌توانید بدون مشکل از گوشی استفاده کنید. اگر گزینه‌ای در منوی مذکور برای غیر فعالسازی eSIM وجود نداشت، قابلیت eSIM برای شما غیر فعال است و باید از روش های بعدی برای رفع مشکل استفاده به عمل آورید.

روش پنجم: فعالسازی حالت پرواز

شاید برایتان عجیب به نظر برسد اما در خیلی از مواقع دیده شده که با یک مرتبه فعالسازی حالت پروار (Airplane Mode)  غیر فعال کردن مجدد آن مشکلاتی از قبیل پریدن آنتن گوشی آیفون و نشان دادن عباراتی مثل Searching و No Service به طور کامل برطرف می‌شود. در برخی مواقع هم دیده شده که کاربر گوشی خود را در حالت پرواز قرار داده و از این موضوع مطلع نیست. طبیعتا وقتی حالت پرواز گوشی فعال باشد نمی‌توانید از اتصال سیم کارت آن استفاده کنید و در نتیجه‌ گوشی آنتن دهی نخواهد داشت. بنابراین ابتدا مطمئن شوید که حالت پرواز آیفون شما فعال نیست. بعد از اطمینان از این مسئله یک مرتبه حالت پرواز را فعال کنید و اجازه دهید 2 دقیقه‌ای این حالت در آیفون فعال باقی بماند. سپس دوباره دستگاه را از حالت پرواز خارج کنید. احتمالا مشکل پریدن آنتن و نمایش عباراتی مثل No Service یا گیر کردن روی حالت Searching برطرف می‌شود. اگر اینطور نشد باید از راه حل بعدی استفاده کنید.

روش ششم: روشن کردن موبایل دیتا

یکی دیگر از روش های جالبی که در برخی مواقع منجر به برطرف شدن مشکلاتی مثل گیر کردن در حالت Searching یا نشان دادن عبارت No Service می‌شود مربوط به روشن و خاموش کردن موبایل دیتا (Mobile Data) یا همان سرویس اینترنت سیم کارت می‌شود. در خیلی از مواقع مشکل پریدن آنتن آیفون می‌تواند ناشی از اختلال هایی باشد که در شبکه سیم کارت به وجود آمده است. در اینگونه مواقع اصولا با فعالسازی و غیرفعالسازی موبایل دیتا مشکل برطرف می‌شود. برای فعال کردن اینترنت سیم کارت خود کافیست به مسیر Settings > Cellular بروید و گزینه Cellular Data را فعال نمایید. این روش همیشه نتیجه مورد نظر را به همراه نخواهد داشت و فقط در برخی مواقع خاص که اختلال های آنتن دهی ناشی از شبکه سیم کارت باشد منجر به رفع مشکل می‌شود. پس اگر مشکلتان رفع نشد تعجب نکنید و از راه حل بعدی استفاده به عمل آورید.

روش هفتم: ریست تنظیمات شبکه و اتصال

گاها ممکن است یک باگ کوچک در عملکرد سیستم عامل iOS منجر به بروز مشکلاتی همچون پریدن آنتن گوشی آیفون و نمایش عباراتی مثل No Service یا گیر کردن در حالت Searching شود. در اینگونه مواقع می‌توان با یک ریست ساده تنظیمات اتصال و شبکه گوشی مشکل را برطرف کرد. خوشبختانه در آیفون های اپل یک گزینه کاملا اختصاصی برای انجام این کار ارائه شده است. برای دستیابی به این گزینه باید به مسیر Settings > General > Reset بروید و گزینه Reset Network Settings را انتخاب کنید. اگر نیاز بود رمز عبور آیفونتان را وارد کرده و با ریست شدن تنظیمات شبکه موافقت به عمل آورید.

رفع مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون اپل | No Service و Searching

بعد از اینکه ریست تنظیمات شبکه انجام شد، آیفون را ریستارت کنید و وضعیت سیم کارت آن را بررسی نمایید. به احتمال زیاد مشکل با انجام این کار برطرف می‌شود. در نظر داشته باشید که با ریست کردن تنظیمات شبکه آیفون تمام تنظیماتی که مربوط به قابلیت های اتصال و شبکه های گوشی می‌شدند از قبیل رمز های وای فای و غیره از حافظه آیفون پاک خواهند شد و باید آن ها را دوباره وارد کنید. اگر با انجام این کار هم همچنان عباراتی نظیر Searching یا No Service در آیفون نمایان شدند و مشکل پریدن آنتن ادامه داشت، از راه حل بعدی برای رفع مشکلتان استفاده نمایید.

 روش هشتم: تنظیم ساعت و تاریخ

در برخی مواقع دیده شده که تنظیم نبودن درست و دقیق ساعت و تاریخ آیفون منجر می‌شود که مشکلاتی در آنتن دهی سیم کارت به وجود آید و عباراتی مثل No Service در گوشه سمت چپ و فوقانی صفحه آیفون نمایش داده شود. بنابراین حتما از درست بودن تنظیمات تاریخ و آدرس گوشی خود اطمینان حاصل کنید. بهترین راه برای انجام این کار مربوط به بکارگیری حالت خودکار شناسایی و تنظیمات تاریخ و ساعت می‌شود. وقتی این گزینه را فعال کنید، تنظیمات ساعت و تاریخ به طور خودکار با اتصال اینترنت انجام می‌گیرند. برای دستیابی به منوی تنظیم ساعت و تاریخ در آیفون های اپل کافیست به مسیر Settings > General > Date and Time بروید و گزینه Set Automatically را انتخاب نمایید. در این شرایط تنظیمات تاریخ و زمان در آیفونتان به طور خودکار انجام می‌شود. حالا یک مرتبه آیفون را ریستارت کنید و وضعیت سیم کارت را بررسی نمایید. احتمالا مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون برطرف خواهد شد.

روش نهم: آپدیت سیستم عامل iOS

رفع مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون اپل | No Service و Searching

آپدیت کردن سیستم عامل آی او اس اپل هم می‌تواند یکی دیگر از راه حل هایی باشد که بتواند مشکلات آنتن دهی دستگاه را برطرف سازد. البته این روش هم همیشه نتیجه لازم را به همراه نخواهد داشت و فقط در شرایطی منجر به رفع مشکل می‌شود که اختلال های آنتن دهی آیفون ناشی از یک باگ نرم افزاری باشند. به منظور بررسی این مسئله که آیا آپدیت جدیدی برای سیستم عامل آیفون شما منتشر شده یا خیر کافیست به مسیر Settings > General > About بروید. در صورتی که آپدیتی برای سیستم عامل آیفون شما وجود داشته باشد با یک آیکون قرمز رنگ مشخص می‌شود. کافیست آپدیت را لمس کنید و گزینه Download & Install را انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که برای انجام این کار باید آیفون شما به اینترنت متصل باشد و حتما باتری آن به قدری شارژ داشته باشد که در اواسط آپدیت با مشکل برخورد نکند و خاموش نشود. حداقل مقدار شارژ توصیه شده برای آپدیت iOS حدود 70 درصد است. اگر با نصب آپدیت های iOS هم مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون برطرف نشد از راه حل بعدی استفاده کنید.

روش دهم: ریستور اطلاعات و رفع مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون

ریستور اطلاعات آیفون می‌تواند یکی دیگر از راه حل های خوب پیش رویتان باشد. این روش بیشتری زمانی کارایی دارد که مشکلات آنتن دهی سیم کارت و اختلال های آن به تازگی در آیفون شما نمایان شده باشند و قبلا شاهد بروز مشکلات این چنینی نبوده باشید. همچنین برای اینکه بتوانید از این روش و راه حل استفاده کنید باید حتما از طریق یک کامپیوتر واسط از اطلاعات آیفون خود فایل بکاپ تهیه کرده باشید، چون در این روش حل یک فایل بکاپ قدیمی تر را روی آیفون ریستور خواهیم کرد. عموما برای ریستور آیفون ها و همچنین ذخیره بکاپ از اطلاعات این گوشی ها از نرم افزار iTunes استفاده می‌شود. پس فرض را بر این قرار می‌دهیم که شما یک فایل بکاپ قدیمی از اطلاعات آیفون خود دارید که مربوط به زمانی می‌شود که مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون یا نشان دادن عباراتی مثل No Service و Searching بمایان نشده بود.

به منظور ریستور کردن فایل بکاپ مورد نظر کافیست که آیفون را با سیم رابط مناسب به کامپیوتر وصل کنید و نرم افزار آیتیونز را اجرا نمایید. کمی منتظر باشید تا آیفون توسط نرم افزار آیتیونز شناسایی شود. به بخش Summary در نرم افزار بروید و روی گزینه Restore iPhone کلیک کنید. فایل بکاپ قدیمی تری که مربوط به زمان عملکرد بدون مشکل آیفون می‌شود را انتخاب کنید و روی گزینه Restore کلیک نمایید. منتظر بمانید تا ریستور اطلاعات آیفون انجام شود و دستگاه به طور خودکار ریستارت گردد. سپس اتصال گوشی به کامپیوتر را قطع نمایید و وضعیت آن را بررسی کنید. احتمالا مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون شما رفع می‌شود. برای ریستور آیفون و استفاده از این راه حل می‌توانید از سرویس آیکلود و بکاپ آن هم استفاده کنید و الزامی مبنی بر بکارگیری آیتیونز وجود ندارد.

روش یازدهم: تماس با پشتیبانی سیم کارت

اگر با انجام موارد فوق مشکل آیفون شما در آنتن دهی برطرف نشد و همچنان عباراتی مثل Searching یا No Service را مشاهده کردید، توصیه می‌کنیم تماسی با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات سیم کارت خود برطرف نمایید و از آن ها راهنمایی بخواهید. ممکن است تنظیمات و فایل هایی برای شما ارسال شود که اختلال های آنتن دهی و شبکه موبایل را برطرف سازد. در برخی مواقع نادر دیده شده که پریدن آنتن گوشی آیفون به دلیل اختلال هایی بوده که در شبکه اتصال اپراتور سیم کارت به وجود آمده و بعد از یک بازه زمانی مشخص رفع می‌شود. بنابراین صبور باشید و از کارشناسان بخش پشتیبانی سیم کارت خود راهنمایی بخواهید.

روش دوازدهم: فکتوری ریست رفع مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون

اگر هیچ یک از روش های فوق منجر به رفع مشکل نشدند و همچنان آنتن دهی گوشی شما مختل بود، فکتوری ریست یا حذف تمام اطلاعات دستگاه می‌تواند به عنوان یکی از آخرین آپشن ها یا ره حل های پیش رویتان در دستور کار قرار گیرد. دقت داشته باشید که با انجام این کار تمام اطلاعات فعلی روی آیفون شما از بین می‌روند و تنظیمات گوشی مثل روز اول و زمانی که از کارخانه به دست مشتری رسیده بود بازگشت داده می‌شوند. به همین جهت توصیه داریم حتما قبل از انجام این کار از اطلاعت فعلی آیفون خود یک فایل بکاپ تهیه کنید تا در صورت نیاز بتوانید در آینده مجددا به این اطلاعات دسترسی یابید. به منظور فکتوری ریست کردن آیفون کافیست به مسیر Settings > General > Reset بروید و گزینه Erase All Content & Settings را انتخاب کنید. چند دقیقه‌ای منتظر باشید تا پروسه فکتوری ریست با موفقیت انجام شود و سپس دوباره گوشی را راه‌اندازی کنید و وضعیت عملکرد سیم کارت را بررسی نمایید. به احتمال خیلی زیاد مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون یا نمایش عباراتی همچون No Service و Searching به طور کامل برطرف می‌شود.

روش سیزدهم: تعمیر سخت افزاری

در صورتی که هیچ کدام از روش های نام برده شده مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون یا نشان دادن No Services و گیر کردن روی حالت Searching را برطرف نکردند، احتمال اینکه با یک مشکل سخت افزاری رو به رو شده باشید بالاست. آیفون های اپل به فلت آنتن خاصی مجهز هستند که ممکن است در عملکرد آن ها اختلال ایجاد شده باشد. حتی احتمال دارد خشاب و شیار سیم کارت آیفون دچار مشکل شده باشد و نیازمند تعویض شود. بنابراین به نزد یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید و مشکل را برای او شرح دهید. بعد از بررسی های دقیق وی می‌تواند مشخص کند که آیا مشکل به وجود آمده ناشی از بخش سخت افزاری است یا خیر. در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام کنید تا مشکل آنتن دهی سیم کارت موبایلتان برطرف شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی روش ها و راه حل هایی برای رفع مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون و گیر کردن روی حالت های No Service و Searching پرداختیم. مطمئنا با روش هایی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم مشکل آیفون شما برطرف می‌شود و اینطور نیست که آیفون مشکلی غیر قابل رفع داشته باشد. بنابراین نگران نباشید و با عجله تصمیم گیری نکنید و سعی داشته باشید تمام راه حل هایی که به آن ها اشاره کردیم را مرحله به مرحله انجام دهید و بعد از هر مرحله به طور دقیق عملکرد آیفون را بررسی نمایید. اگر مشکل برطرف نشده بود وارد مرحله بعدی شوید و از روی بعدی که شرح داده‌ایم استفاده کنید. تعمیرات سخت افزاری باید آخرین گزینه انتخابی شما باشد. امیدواریم که از این مقاله اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

منابع:

https://www.technobezz.com/no-service-iphone-8-fix/

https://www.pinterest.com/pin/319755642277135015/?lp=true

https://www.businessinsider.com/how-to-restart-iphone-7-8-x-xs-xr

https://9to5mac.com/2016/09/19/iphone-7-airplane-mode-no-service-after/

https://www.wondershare.com/reset-iphone/reset-network-settings-iphone.html

https://www.gottabemobile.com/5-things-to-know-about-the-ios-12-3-1-update/

https://www.mobikin.com/idevice/things-about-iphone-reset-all-settings.html

https://www.sosav.com/guides/mobiles/iphone/iphone8-plus/complete-frame/

مطالعه بیشتر :

بررسی علت داغ شدن آیفون یا آیپد + راه‌حل

7 روش برای رفع مشکل کار نکردن اپ استور (App Store)

42 نظر در “رفع مشکل پریدن آنتن گوشی آیفون اپل | No Service و Searching

  1. باران می گوید :

    سلام من ی هفته ای میشه آنتن گوشیم میپره ی روز درس شد بعد زدم ب شارژ دوباره رف رو حالت no serviceهر کاری ام کردم درس نشد روش های شما رو امتحان کردم ولی اثر نکرد

  2. mahdi می گوید :

    سلام خسته نباشید گوشی من ایفون 6 هست 6 ساده بعدش ….3تا سیم کارت عوض کردم رایتل.همراه .ایرنسل.بعدش اصلا ایرترنت خب هست ها ولی در تماس شانسی هست زنگ زدم مشکلش چیه

    • امداد موبایل می گوید :

      سلام اینکه دیتا خوب کار میکنه یعنی آنتن دهی گوشی مشکلی نداره.
      باید گوشیتون چک بشه معلوم بشه مشکل از کجا هست

  3. محبوبه می گوید :

    سلام
    من تازگی گوشیم x گرفتم مشکل پریدن انتن دارم
    فروشنده میگه ۴ ۵ روزیه همراه اول مشکل پیدا کرده ؟ نیمدونم صبر کنم یا برم پس بدم تا زوده

  4. Amir می گوید :

    سلام خسته نباشید بنده روش بالا رو انجام دادم و
    مشکل ایفونم اینه ک
    انتنش همه جا ضعیفه و نو سرویس میزنه و باز وصل میشه نمیدونم مشکل از چیه
    اکثر کار بالا رو انجام دادم ولی فک نکنم درست شده باشه
    گوشی اندرویدم انتش پره همیشه و موقع نت یکم ضعیف میشه اینجا

    • امداد موبایل می گوید :

      سلام متاسفانه اطلاعات بیشتری ندارم
      دوستان اگه اطلاعی دارن کمکشون کنن

  5. magid می گوید :

    سلام گوشی من 6sتو شهر انتن پر میشه ولی بیرون از شهر انتن ضعیف علت از چیه ممنون از توجه شما

    • امداد موبایل می گوید :

      اگه داخل شهر آنتن خوبه ولی بیرون بد مشکل از گوشی نیست
      اگه گوشی مشکل داشته باشه همه جا آنتن ضعیفه

  6. نسترن می گوید :

    سلام من از دیشب درگیرم کلا انتم رفت با روش ریست کردن که اموزش داده بودین مشکلم حل شد ممنون واقعا عالی بود و کامل

  7. رضا دهقان زاد می گوید :

    سلام خسته نباشید گوشی من 6s هست آنتنشم پره ولی از ده تا تماس یکی می‌گیره ولی همه sms ها میان مشکل سخت افزاری هست میدونید از چه قطعه ای میتونه باشه ؟

  8. محسن می گوید :

    سلام من آیفون ٧ دارم مدلش ١۶۶٠ دارم میخوام بدونم اگه ios 14 کنم آنتش میپره تا الان مشکل آنتن نداشتم

    • امداد موبایل می گوید :

      سلام متاسفانه اطلاعی ندارم. از نرم افزار کار بپرسید بیشتر اطلاع داره

  9. فائزه می گوید :

    سلام خسته نباشید
    من سیکس اس دارم و گوشیم اینترنتش وصل نمیشه
    اما سیمکارتم رو تو گوشی دیگه ای میندازم اینترنش میاد
    تمام راه هایی که بالا گفته بود رو هم امتحان کردم اما نمیشه
    اول فک کردم اینترنت ضعیفه ولی بازم بعد از یک روز وصل نشد
    درضمن نقطه اتصال هم که با گوشی دیگه ای می‌زارم
    با اینترنت یا وای فای اون هم وصل نمیشه
    نمی‌دونم چیکار کنم واقعا
    ممنون میشم کمک کنید بهم

  10. فاطمه می گوید :

    سلام، میخوام وارد قسمت سلولار بشم تا دیتا رو روشن کنم، کلا چیزی نمیاد! ینی صفه سفیده و تو صفحه مربوط به سلولار اصن چیزس نشون نمیده، میشه راهنمایی کنید ممنون

  11. علی فاتحی می گوید :

    خیلی جالب بود من ایفونم از دستم افتاد
    آنتن میرفت و میومد بعد گوشی رو دو سه بار ریست کردم
    بعدش مشکل این شد که نت وصل میشدم میرفت روی No Service بعد سیم کارت رو 1-2 بار درآوردم بازم مشکل بود
    نت رو قطع کردم 2-3 ساعت بعد خود به خود درست شد 😀

  12. محمد محمدی افراکتی می گوید :

    بعضی اوقات – به وای فوای وصل کنید تاریخشو اتومات کنید خاموش روشن کنید حل میشه

  13. پویا می گوید :

    سلام منم فایو اس دارم دیتا من ارور‌ نمی ده اما یک چیزی میاد çellolar update failedو نو سرویس رو نشون می ده

  14. محمدرضا می گوید :

    سلام
    واقعا واقعا دمت گرم توی بدترین شرایط به دادم رسیدید خدا هر چی میخوای بهت بده متشکرم

  15. مرتضی می گوید :

    به نام خدا
    با سلام و احترام و تشکر برای مطلب مفیدتان، من هم دچار این مشکل شده ام. و تاکنون 9 روش نخست را آزموده ام. به تازگی این مشکل بیشتر در دو نقطه ثابت خانه و محل کارم پیش می آید! یعنی گوشی به صورت هوشمند! بر اساس نقطه مکان من گرفتار این مشکل می شود!! حتی دیروز دسترسی های حریم خصوصی (privacy) گوشیم را بررسی کردم و دیدم حتی زمان در راه بودن من را هم نشان داده و نام محل کارم را هم شناسایی کرده است. اما در زمانی که مسافرت رفته ام محل آن برای گوشی قابل شناسایی نبوده (و من هم در آنجا از این مشکل خلاص بودم).
    این مساله را با دوستان و آشنایان مطرح کردم و دیدم صاحبان گوشی 7+ و 6s هم چند روزی است دچار این مساله شده اند.
    با توجه به اینکه مشابه این موضوع، برای باتری های آیفون هم پیش آمده، به نظر می آید شرکت اپل با دسترسی غیر مجاز و دستکاری آگاهانه در تنظیمات شبکه گوشی های موفق و پرفروش خود قصد دارد تا در آستانه ورود محصولات جدیدش، همه را متقاعد و وادار به خرید گوشی های پرچمدارش کند. اما خیالی است باطل چون مشتریان قدیمی خود را از دست خواهد داد و در صورت اثبات چنین موضوعی، هیچ کس حاضر نخواهد بود پول خود را آگاهانه چندباره به شرکتی بدهد که اصول اخلاقی را رعایت نمی کند. اپل می توانست به عنوان یک راهکار منصفانه و برد-برد به صاحبان گوشی قدیمی خود طرح تعویض و پرداخت مابه التفاوت بر اساس مدت مالکیت گوشی را ارائه دهد و سهم بازار بالفعل خود را نگه دارد و سود هم ببرد.

    • بابک می گوید :

      خسته نباشید؛ من گوشیم آیفون ایکس هستش تاحالا از دستم نیافتاده و ضربه نخورده؛ امروز سیمکارتشو در اوردم دوباره جا زدم بعد از یک ساعت ارور No sim داد هرکاری کردم حالت هواپیما کذاشتم آپدیت کردم ولی مشکلش حل نمیشه. فقط وقتی در میارم سیمکارت رو و دوباره جا میزنم مشکل حل میشه اونم فقط برای یک ساعت. بعد از یک ساعت دوباره همون میشه خواهش میکنم سریعتر جواب بدید خیلی نگرانم ممنون

      • امداد موبایل می گوید :

        سلام. احتمالا مشکل نرم افزاری هست و با فلش کردن درست میشه.
        گوشیتون ببرید پیش نرم افزار کار

  16. سمیرا می گوید :

    من روش دومو انجام دادم
    همیشه گاهی اوقات میپرید انتنم
    الان کامل رفت😐😐😐

  17. کوروش می گوید :

    سلام وقت بخیر ایفون 11 دارم موقعی که با هر شخصی تماس میگیرم چه همراه اول چه ایرانسل بعد از دو سه تا بوق میگه دستگاه مخاطب خاموشه در صورتی که اونطرف وصل میشه و این طرف قطعه و باید مجدد تماس بگیرم تا تماس وصل شه، شما میدونین مشکل از چی میتونه باشه

  18. ارمین می گوید :

    گوشی 7دارم انتنش پریده نو سرویس و سرچینگ میزنه بالای صفحه

  19. المیرا‌ می گوید :

    سلام‌خسته‌نباشید من‌ایفون فایو اس دارم و چند روزه نوسرویس و یک مثلث علامت خطر نشون میده بقل نوسرویس چیکار باید بکنم دیتا هم ارور میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.