لوپ دو چشمی ریلایف مدل Relife RL-M3 B3

۹,۲۵۰,۰۰۰ تومان

قیمت ها همیشه به روز هستند، با خیال راحت خرید کنید.
  • کیفیت: اصلی
  • قابلیت زوم: 7 تا 45 برابر ممتد
  • وزن محصول: 5.2 کیلوگرم
  • ضمانت تست: 7 روز
  • پایه موجود: B1 (پایه کوچک) و B3 (پایه بزرگ)
  • لطفا در یادداشت سفارش نوع پایه را ذکر کنید.

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: L187 دسته:
نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال سریع در تهران
تعمیرات موبایل در امداد موبایل
پیک موتوری تهران
نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال سریع در تهران
تعمیرات موبایل در امداد موبایل

لوپ دو چشمی Relife RL M3-B1 شباهت زیادی به لوپ Relife RL M3T دارد که نباید آن ها را یکی دانست. دلیل این امر سه چشمی بودن لوپ RL M3T است که قابلیت اتصال به صفحه نمایش را دارد که در مدل M3-B1 فقط دو عدد چشمی وجود دارد.

لوپ دوچشم ریلایف M3 B1

خلاصه ویژگی لوپ دو چشمی Relife RL M3-B1

ویژگیوضعیت
زوم7 تا 45 برابر ممتد
وزن5.2 کیلوگرم
فاصله کار10 سانتی متر
لنز چشمیWF10X/20
سطح عملکردنیمه حرفه ای

بررسی مشخصات لوپ 2 چشمی Relife M3-B1

مهم ترین ویژگی که برای خرید یک لوپ خوب تعمیرات موبایل باید در نظر گرفت، بزرگنمایی آن است. لوپ ریلایف M3-B1 مانند لوپ AK10 و SZM45-B1 قادر به بزرگنمایی 7 تا 45 برابر است.

زوم لوپ ریلایف M3-B1 از نوع ممتد است. بر خلاف زوم لوپ هایی مانند AK20 که زوم دو مرحله ای دارند، پیچ تنظیم زوم Relife RL M3-B1 براحتی و بطور دلخواه تنظیم می شود.  

relife rl m3b1

از طرفی رنگ مشکی جذاب و قیمت مناسب لوپ دوچشمی ریلایف M3 B1 باعث شده که محبوبیت زیادی در بین تعمیرکاران (تازه کار و حرفه ای) داشته باشد. بطور کلی این لوپ بدلیل محدودیت استفاده هم زمان گروهی، گزینه مناسبی برای استفاده آموزشی نیست.

جنس بدنه لوپ های ریلایف از آلومینیوم، استیل و پلاستیک فشرده است که کیفیت بسیار بالایی دارد.

دلیل اصلی قرار گرفتن لامپ های فلورسنتی در قسمت لنز لوپ، بهبود روشنایی بیشتر و دید بهتر لوپ است که بوسیله سه پیچ قابل تنظیم است. هرچه روشنایی محیط بیشتر، کیفیت و وضوح تصویر لوپ بهتر می شود. 

لوپ 2 چشمی RL M3-B1

توجه داشته باشید که لامپی بر روی لوپ قرار ندارد و باید آن را بصورت مجزا تهیه کنید.

شما می توانید برای اطمینان خاطر از کیقیت و اصلی بودن لوپ 2 چشمی Relife M3-B1 و لوازم جانی لوپ آن را در سایت فروشگاهی امداد موبایل با گارانتی تست 7 روزه تهیه کنید.

فاصله کار لوپ M3-B1 هم مانند اکثر لوپ های تعمیرات موبایل، دارای فاصله استاندارد 10 سانتی متر است. این مقدار از فاصله کار باعث ایمنی بیشتر هنگام استفاده از ابزارهای تعمیرات موبایل مانند هیتر و هویه می شود.

از طرفی امکان نصب لنز واید بر روی این لوپ ریلایف وجود دارد که باعث بیشتر شدن فضا زیر لوپ و در نتیجه افزایش فاصله کار لوپ نیز می شود.

نکات نگهداری لوپ دو چشمی ریلایف M3-B1

لوپ ریلایف RL M3-B1، نباید در معرض حرارت و رطوبت زیاد قرار گیرد. حتی الامکان بعد از استفاده، لوپ را بوسله کاور بپوشانید تا هیچگونه آلودگی و گرد و خاک بر روی آن قرار نگیرد.

هنگام استفاده از هیتر و هویه و گیره برد، از حرارت مستقیم آن به لوپ خودداری کنید. چرا که این عمل باعث آسیب جدی به بدنه لوپ می شود.

برای تعویض و نصب لامپ LED دقت داشته باشید که باید کاملا سرد شده باشد. در غیر این صورت بدلیل حساس بودن آن امکان شکستگی یا ترک وجود دارد.

سازنده

مدل

Relife RL M3-B1

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لوپ دو چشمی ریلایف مدل Relife RL-M3 B3”